پاورپوينت فيزيك دوازدهم

دانلود پاورپوينت

پاورپوينت فيزيك دوازدهم

۶۵ بازديد

موارد گوناگون و روش اتمام آنها در تعدادي از امتحانات. ادب آموزان در ايالات متحده به ويژه در درك علوم فيزيكي در تمام مقاطع تحصيلي لاغر هستند و اين در درجات بالاتر به طرز چشمگيري بدتر است. فرهنگ آموزان آمريكايي كه داراي دوره فيزيك دبيرستاني بوده اند ، نسبت به نزاكت آموزان سنجش شده در هر كشور ديگري ، نمره هاي كمتري در آزمون هاي فهم پاورپوينت فيزيك دوازدهم پيمان مي دهند. TIMSS تدريس ايالات متحده را به عنوان "اصطلاحات يادگيري (تعاريف) و روشهاي تمرين" توصيف مي كند. آموزش ماهيت پروسه علمي و مفاهيم فيزيك همانطور كه در عالم پيرامون ما اعمال مي شود ، كاملاً غايب است. اينها عناصر تعليم علمي هستند كه براي يك جامعه با سواد فني و نيروي كار مهم هستند.
نتايجي مانند نتايج TIMMS مايه نگراني در باره حاضر سازي معلمان علوم K-12 ، به گزيده تر پيشينه آنها در سلسله اي است كه آنها تدريس مي كنند. تنها در حدود يك سوم معلمان فيزيك ايالات متحده در دودمان هاي فيزيك (22 درصد) يا تعليم فيزيك (11 درصد) دانش آموخته بودند ، كه بسياري ديگر از آنها در علوم يا رياضيات ديگري فارغ التحصيل شده اند (شكل 5.4). اين يك سخت قابل توجه است ، زيرا غالباً عدم آگاهانيدن از مطالب به عنوان كمك كننده به تدريس ناتوان بيان مي شود. يگانه از دلايل تعليم نسبتاً ناتوان در فيزيك معلمان K-12 احتمالاً نقش جزئي است كه هم الان بخش هاي فيزيك در اين تعليم بازي مي كنند.
تصوير: jpg~ بزرگنماييشكل 5.4 درصد معلمان فيزيك دبيرستان هاي داراي درجه فيزيك ، 1996-1997. منبع: بررسي معلمان فيزيك دبيرستان هاي AIP ، 1996-1997.صفحه 96استناد پيشنهادي: "5. آموزش فيزيك." شوراي تحقيقات ملي. 2001. فيزيك در يك عصر جديد: يك مرور كلي. واشنگتن ، دي سي: انتشارات آكادمي ملي. doi: 10.17226 / 10118. ×يك يادداشت به نشانك خويش اضافه كنيدصفحه 96
مسئوليت اين تعليم عمدتاً در دست مدارس تعليم است و با استثناء كمياب ارتباط چنداني با بخش هاي فيزيك ندارند. احساس رو به رشدي هستي دارد كه معلمان مي توانند با ارائه نقش بيشتري به فيزيكدانان در فرآيند ، آمادگي بيشتري پيدا كنند. اجراي اين رويكرد مستلزم تشويق و همكاري ادارات دانشگاه و مدارس آموزش و تربيت و همچنين تغيير در دسته هاي پاورپوينت فيزيك دوازدهم است. اهميت اين دگرگوني ها در قطعنامه هايي كه به طور مستقل توسط انستيتوي فيزيك آمريكا ، مجلس فيزيك آمريكا و انجمن معلمان فيزيك آمريكا به تصويب رسيده است ، تشخيص داده شد. اين قطعنامه ها بخش هاي فيزيك را ترغيب مي كردند تا مسئوليت آموزش معلمان را افزايش دهند.
علاوه بر ايفاي نقش بيشتر در حاضر سازي معلمان آينده ، گروه هاي فيزيك با ارائه آموزش هميشگي و كمك به معلمان كنوني K-12 مي توانند در آموزش K-12 همكاري كنند. اگرچه بسياري از تلاشهاي منزوي محلي اين كار را سپريدن مي دهند ، اما نياز به برنامه هاي گسترده تري هستي دارد. جامعه رياضيات اساس ملي علوم (NSF) را متقاعد كرده است كه يك عضو هيئت علمي را در بخشهاي برگزيده رياضيات تأمين كند كه نقش اصلي آنها رابط با معلم دبيرستان و جامعه دانشجويي است. اين يك مدل ممكن است. برنامه ساير برپايي برنامه هايي همانند عوامل منابع فيزيكي تدريس (PTRA) است. PTRA كه از معلمان دبيرستان هاي بسيار چيره دست و داراي چيرگي بالا است ، با همكاران آموزش عالي شغل مي كرد لغايت به بيشتري آن بخش از فيزيك تدريس كه قبل گويه اي در فيزيك نداشت ، دست يابد. فيزيكدانان برجسته دانشگاه ها و آزمايشگاه هاي ملي ما نيز درگير برنامه هاي محلي شده اند كه معلمان و فرهنگ آموزان دبيرستاني ها را به سر مي برند. برنامه هايي كه تجربيات پژوهشي را براي معلمان K-12 ارائه مي دهند ، مثل برنامه هاي تحقيقاتي NSF براي معلمان ، مي توانند زياد مؤثر باشند. آنها مي توانند هيجان تحقيق واقعي را به معلمان و از طريق آنها حتي شمار اكثريت فرهنگ آموز منتقل كنند. تمام اين برنامه ها به سررسيد آزادي كافي بيچارگي دارند تا معلمان بتوانند از آنها نهايت كاربرد را ببرند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.