ادارات مي توانند با تعيين آنچه كه آنها مي خواهند دوره هاي خويش را به انجام برسانند و با ارزيابي انتقادي كه آيا آنها به آن دست يابند ، ارزيابي كنند ، آغاز به ترسيم اين تجربه كنند. به عنوان بخشي از اين ارزيابي ، آنها مي توانند برنامه هاي مقدماتي خود را در برابر برنامه هاي مبتكرانه پيشرو محك بزنند و پيشنهادات خويش را در چهره لزوم تجديد نظر كنند. سؤالاتي كه بايد به آنها پاسخ ديتا شود شامل موارد ذيل است:
آيا دانش آموزان به جاي تماشاي مدرس ، به طور جدي در انجام امور پاورپوينت شيمي دوازدهم مشغول هستند؟
آيا نزاكت آموزان در دوره هاي مقدماتي همانطور كه امروز سپريدن مي شود ، از فيزيك قدرداني مي كنند؟
آيا دوره مقدماتي از ابزارهاي محاسباتي و ارتباطي موجود امروز بهره مي برد؟
آيا ادب آموزان با دريافتن هيجان فيزيك ، بستگي آن با ديگر علوم ، كلاس را ترك مي كنند و چگونه در باره دنياي اطراف آنها صدق مي كند؟ آيا آنها مطالعه بيشتري را در نظر مي گيرند؟
اين كميته معتقد است كه دوره هاي مقدماتي با كيفيت بالا براي ايجاد نيروي كار سده بيست و يكم ، براي تقويت سواد علمي و جذب و حفظ دانشجويان با استعداد آمريكايي براي پيوستگي تحصيل در زنجيره هاي فيزيكي بايسته است.
صفحه 101استناد پيشنهادي: "5. تعليم فيزيك." شوراي تحقيقات ملي. 2001. فيزيك در يك عصر جديد: يك بازبيني كلي. واشنگتن ، دي سي: انتشارات آكادمي ملي. doi: 10.17226 / 10118. ×يك يادداشت به نشانك خود اضافه كنيدصفحه 101
برنامه هاي پيشرفته كارشناسي با ميل به ادغام پاورپوينت شيمي دوازدهم "مدرن" در دوره هاي مقدماتي و با افزايش روز افزون ادب آموزان در استفاده از فناوري ، فرصتي براي گروه هاي فيزيك وجود دارد كه دوره هاي كارشناسي پيشرفته خويش را تمديد كنند. براي دانشجويان مهم است كه ببينند فيزيك چگونه در علوم زيست پزشكي و رشد تكنولوژي اطلاعات نقش داشته است. گروه هاي فيزيك براي مشاركت با همكاران خود در ساير بخش ها مشاركت خوبي خواهند داشت الي تجربيات بين سلسله اي را ترغيب كنند و كسان خردسال و فوق ليسانس را كه در تركيب فيزيك و زيست شناسي ، فيزيك و علوم كامپيوتر ، فيزيك و مهندسي زيست پزشكي و ديگر تركيبات جديد است ، مشاركت كنند.
انقلاب در فناوري اطلاعات و بيوتكنولوژي هزاران جهان را به كارآفرينان تبديل كرده است. به عنوان مثال ، جف كدوسكي ، سازنده اصلي فيزيك ، بر پايه فيزيك بر پايه نگرش خويش مبني بر اينكه چگونه فيزيكدانان (و ديگر دانشمندان) بايد بتوانند با دست موزه علمي پيوستگي استوار كنند. دسته هاي فيزيك مي توانند با مدارس مديريت همكاري كنند لغايت نزاكت آموزان فيزيك را براي ارائه مدل هاي نقش و مدل هاي تجاري براي استفاده از فيزيك در ايجاد شركت هاي جديد و ارزش جديد در شركت هاي موجود فراهم كنند