پاورپوينت رياضي يازدهم

دانلود پاورپوينت

پاورپوينت رياضي يازدهم

۶۹ بازديد

برنامه هاي تعليم فيزيك دانش آموخته و پس از دكترا در پاورپوينت شيمي يازدهم ، حسادت جهان است. آنها منابع اصلي پرسنل علمي با كيفيت بالا و باره احتياج براي حفظ سطح بالاي موفقيتهايي هستند كه از سرانجام جنگ جهاني دوم فيزيك ايالات متحده را در كليه سالن هاي خود مشخص كرده است. با اين حال ، فيزيك در حال تغيير است ، و منبع و مقصد دانشجويان در برنامه هاي تحصيلات تكميلي كشور نيز در حال تغيير است. اين دگرگوني ها دربايستن به دگرگوني ها متناظر در برنامه هاي تحصيلات تكميلي و تحصيلات تكميلي دارد ، تغييراتي كه كميته در زير روشنگري مي دهد. 


عرضه تعداد دانشجويان تحصيلات تكميلي ايالات متحده در سلسله پاورپوينت رياضي يازدهم در 15 سال گذشته تفريق مكشوف است ، كه منجر به عدم تعادل بين عرضه دارندگان ليسانس ايالات متحده و گنجايش برنامه هاي تحصيلات تكميلي ايالات متحده مي شود (شكل 5.6 و شكل 5.7). گروه هاي فيزيك با افزايش جريان فرهنگ آموزان از كشورهاي ساير واكنش اثر ديتا اند. اين كميته با توجه به تقاضاي پيش بيني شده ، اين يك تحول تندرست است. در هر كجا كه پيدا شود بايد از بهترين استعدادها بهره‌گيري كرد. در هر صورت ، فيزيك در ايالات متحده همش با اين جريان استعدادهاي خارج از كشور غني شده است.

جريان فيزيكدانان از اروپا پيش و بي درنگ بعد از جهان
تصوير: jpg~ بزرگنماييشكل 5.6 فرهنگ آموختگان دانش آموخته سنه اول ايالات متحده و فيزيك بيگانه ، 1965 الي 1999. منبع: تقسيم ، احصاء ثبت اسم ها و مدارك دانشگاه موسسه آمارگرفتن فيزيك آمريكا.صفحه 104استناد پيشنهادي: "5. تعليم فيزيك." شوراي تحقيقات ملي. 2001. فيزيك در يك عصر جديد: يك بازبيني كلي. واشنگتن ، دي سي: انتشارات آكادمي ملي. doi: 10.17226 / 10118. ×يك يادداشت به نشانك خويش اضافه كنيدصفحه 104


تصوير: jpg~ بزرگنماييشكل 5.7 تعداد دكتري فيزيك اعطا شده در ايالات متحده ، 1900 الي 1998. منبع: شوراي تعليم آمريكا (1900-1919) ، NAS (1920-1961) ، انستيتوي فيزيك آمريكا (1962-1998) ، گزارش آماري ، مؤسسات و آمارگرفتن دانشگاه فيزيك آمريكا.
جنگ دوم ، از اروپاي شرقي و يگانگي جماهير شوروي سابق بعد از زوال دومي ، و از آسيا در طول ناآرامي هاي سياسي دهه گذشته در چين ، همه كسان با استعدادي را به اين كشور آورده است. اين كميته ضمن تجليل از استعدادهاي درخشان از كشورهاي ساير ، ابراز نگراني خود را در باره تفريق قابل پروا شمار دانشجويان آمريكايي كه وارد مقطع كارشناسي بزرگتر فيزيك مي شوند ، نشان دهنده افت تعداد مدركهاي ليسانس اعطا شده در فيزيك است.


مقصدتوليد دكتري فيزيك طي 30 سنه گذشته بسيار بسيار بوده است ، همانطور كه تقاضاي آنها وجود داشته است. با اين وجود ، مي تاب يك روند را به صراحت مشخص كرد: تقسيم فزاينده اي از فيزيك دكتري فيزيك را در صنعت پيدا مي كند. از فارغ التحصيلان در سال 1996 ، 47 درصد وارد صنعت شدند و 41 درصد وارد دانشگاه شدند.
صفحه 105استناد پيشنهادي: "5. تعليم فيزيك." شوراي تحقيقات ملي. 2001. فيزيك در يك عصر جديد: يك بازبيني كلي. واشنگتن ، دي سي: انتشارات آكادمي ملي. doi: 10.17226 / 10118. ×يك يادداشت به نشانك خود اضافه كنيدصفحه 105


پيامدهابيشتر برنامه هاي تحصيلات تكميلي از دهه 1960 و 1970 تغيير نكرده است ، زماني كه اكثر دكتري ها به سمت تدريس و تحقيقات دانشگاهي مي روند. از عقيده كميته ، ساختار برنامه هاي تحصيلات تكميلي بهتر بايد منعكس كننده مقصد در حال تغيير و متنوع دانش آموزاني باشد كه دوره هاي پيشرفته را تعقيب مي كنند. دپارتمان هاي فيزيك با پروا به اينكه فرهنگ آموزان در آن سرپرستي مي كنند ، بايد مجدد ماموريت هاي برنامه هاي تحصيلات تكميلي خويش را مجدد ارزيابي كنند.
با پيوند روزافزون فيزيك با ديگر علوم و ترقي در فن آوري ، كميته دربايستن فزاينده اي به برنامه هايي كه براي اكثر فرهنگ آموزاني كه مشاغل در دانشگاه را تعقيب نمي كنند فراهم مي كند. افزايش اشتغال فيزيكدانان در صنعت و تقاطع قابل توجه فارغ التحصيلان رشته فيزيك در گويه هاي ساير از اين نتيجه گيري حمايت مي كند.
در حال حاضر بيچارگي به كارگران با تخصص فني زياد بسيار است و تحصيلات تكميلي فيزيك براي ارائه اين تخصص به خوبي مناسب است. آموزش نيرومند فيزيك دانش آموزان مهارت هاي مفصل اي براي حل مسئله را در پسنديدن دانشجويان قرار مي دهد و آنها را با طيف مفصل اي از فناوري ها و اصول بنيادين فيزيكي آشنا مي كند. اين به آنها اجازه مي دهد تا به راحتي سازگار شوند و در بسياري از مناطق مختلف مانند الكترونيك ، نوري و مدل سازي محاسباتي مشاركت كنند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.