ك روند دلگرم كننده در دهه گذشته افزايش مداوم تعداد زنان درگير در پاورپوينت فيزيك يازدهم در تمام سطوح بود (شكل 5.1 و شكل 5.2). دوره هاي فيزيك دبيرستان الان ثبت نام هاي تقريباً برابر زن و درگذشت دارد. متأسفانه ميزان جذابيت در هر مرحله از فرآيند آموزشي لغايت دكتري مي باشد. سطح بالا باقي باقيمانده است كسري از دوره دكتري مدرك اعطا شده به زنان تنها 13 درصد است. خصوصاً نگران كننده است كه به نظر مي رسد فيزيك در از ميان بردن كشمكش جنسيت ساير دودمان ها همانند كيميا و رايشگري را عقب مي اندازد.
بازنمايي اكثر اقليتهاي قومي شهروند ايالات متحده در فيزيك الگويي شبيه به زنان را نشان مي دهد ، اگرچه كسري از آنها كوچكتر است. افزايش هميشگي در شمار اقليت هايي كه در رشته هاي فيزيك اخذ مي كنند ، افزايش يافته است ، ولي شمار همه آنها اندك است و به طرز چشمگيري كاهش مي يابد ، شمار بالاتر از نردبان آموزشي است.
هرچه جامعه به تكنولوژي وابسته تر مي شود ، همانطور كه پاورپوينت فيزيك يازدهم و ديگر علوم به هم نزديك تر مي شوند و هرچه خويش فيزيك جاه طلب تر و خواستار تر مي شود ، بايد آموزش فيزيك تغيير كند. با شروع فيزيك K-12 ، ادامه از راه كالج و فيزيك دانشگاه و از طريق تعليم و تعليم فارغ التحصيلان دوره كارشناسي بزرگتر و دكتري ، آموزش فيزيك بايد پاسخگوي نيازهاي عموم مردم ، نيروي شغل فني و جامعه پژوهش باشد.
صفحه 93استناد پيشنهادي: "5. آموزش فيزيك." شوراي تحقيقات ملي. 2001. فيزيك در يك عصر جديد: يك بازبيني كلي. واشنگتن ، دي سي: انتشارات آكادمي ملي. doi: 10.17226 / 10118. ×يك يادداشت به نشانك خود اضافه كنيدصفحه 93
تصوير: jpg~ بزرگنماييشكل 5.1 درصد از مقاطع ليسانس در زنجيره هاي منتخب توسط نسوان ، 1975 تا 1997 به دست آمده است. منبع: R. Ivie و K. Stome. 2000. نسوان در فيزيك ، 2000. پژوهشگاه آماري AIP ، كالج پارك ، MD.تصوير: jpg~ بزرگنماييشكل 5.2 درصد دكتري مدارك تحصيلي در دودمان هاي منتخب توسط زنان ، 1980 لغايت 1998. منبع: R. Ivie و K. Stome. 2000. زنان در فيزيك ، 2000. مركز تحقيقات آماري AIP ، كالج پارك ، MD.صفحه 94استناد پيشنهادي: "5. تعليم فيزيك." شوراي تحقيقات ملي. 2001. فيزيك در يك عصر جديد: يك مرور كلي. واشنگتن ، دي سي: انتشارات آكادمي ملي. doi: 10.17226 / 10118. ×يك يادداشت به نشانك خود اضافه كنيدصفحه 94
پاورپوينت فيزيك يازدهم
فيزيكي K-12آمادگي خوب در علم در سطح K-12 پيش نياز لازم براي آموزش علوم خوب در كل سطوح است. تعليم فيزيك به عنوان بخشي از علوم عمومي در مدارس كلاس آغاز مي شود و با افزايش سطح درجات تخصصي تر مي شود. به طور معمول ، يك دوره با عنوان "فيزيك" گزينه اي است كه ديرهنگام در دبيرستان گرفته شده است. در درازا دهه 1970 و 1980 ، درصد فرهنگ آموزاني كه در دبيرستان ها تحصيل فيزيك مي كردند ، كاهش قابل توجه داشت. در دهه ماضي ، اين تفريق خود به خويش وارونه شده است (شكل 5.3 را ببينيد).
مطالعات متعددي مشكلات مربوط به تعليم علوم فيزيكي را در سطح K-12 پابرجا كردن كرده است. يكتا سومين مطالعه بين المللي رياضيات و علوم (TIMSS) است كه سنجش مفصلي بين طريق تدريس دانش آموزان رياضيات و علوم در گونه ها گوناگون انجام داده است.