پاورپوينت فيزيك دهم

دانلود پاورپوينت

پاورپوينت فيزيك دهم

۷۰ بازديد

جامعه مدرن به تكنولوژي مترقي بستگي دارد. تصميماتي از خريد يك سيستم تهويه مطبوع با انرژي و گرفته لغايت قوانين مربوط به نيروگاههاي هسته اي ، كه الان به طور مرتب با مردم مقابل هستند. تقريباً تمام فناوري ها بر پايه اصول علمي است و ارائه فرهنگ فني و سواد علمي به كسان در زمينه هاي مختلفي از مهمترين رسالت هاي جامعه فيزيك است. آموزش در دسترس و جذب طيف مفصل اي از نزاكت آموزان در تمام سطوح براي اين مأموريت بايسته است.
فارغ التحصيلان كه در پاورپوينت فيزيك دهم تخصص دارند ، يك مؤلفه منحصر به فرد از نيروي كار فني را ارائه مي دهند. آنها با چيرگي حل مسئله و درك اصول فيزيك ، توانا به تازش به طيف گسترده اي از مشكلات هستند. يك فيزيكدان خوب آموزش ديده توانا است به سرعت در مناطق گوناگون فني حركت كند ، به خصوص در مناطقي كه جديد باشند و هنوز در يك رشته مهندسي تكامل نيافته اند. اين توانايي فيزيكدانان براي حل مشكلات در مقوله هاي مختلف مي تواند با شماري از مربيان فيزيكدانان كه براي كسب جوايز نوبل در ديگر زنجيره ها پيوستگي ديتا اند- مثلاً آلن كورماك ، فرانسيس كريك ، مكس دلبراك ، گودفري هونزفيلد نشان داده شده است. ، و روزالين يالو در فيزيولوژي يا پزشكي برنده شد. ماري كوري ، والتر گيلبرت ، والتر كوهن ، ارنست رادرفورد و آلن هايگر در شيمي پيروز شدند. و آندري ساخاروف براي سازش پيروز شد.
آموزش پاورپوينت فيزيك دهم بايد پاسخگوي نيازهاي چندين گروه متنوع باشد. عموم ملت بايد سابقه لازم را براي فهم و تقويت ترقي علوم داشته باشند. صنعت بيچارگي به نيروي پيشه دارد كه در طيف مفصل اي از زنجيره هاي مهندسي و علمي تعليم ديده باشد ، و همه اينها بر اساس اصول فيزيك پايه گذاري شده اند. و فيزيكدانان تحقيق ، دانشمنداني كه نزاكت خود را در فيزيك پيش مي برند ، بيچارگي به تعليم طولاني و تخصصي دارند.
تحقق اين اهداف پابرجا كردن شده كه شغل دشواري است. ثبت نام در دوره هاي فيزيك با پيشرفت دانش آموزان در دوره هاي آموزشي بطور چشمگيري كاهش مي يابد.
صفحه 92استناد پيشنهادي: "5. آموزش فيزيك." شوراي تحقيقات ملي. 2001. فيزيك در يك عصر جديد: يك بازبيني كلي. واشنگتن ، دي سي: انتشارات آكادمي ملي. doi: 10.17226 / 10118. ×يك يادداشت به نشانك خويش اضافه كنيدصفحه 92
سيستم حرفه اي ، تنها با نزديك يك چهارم دانش آموزان دوره فيزيك دبيرستان را پشت سر مي گذارند. در سطح دانشگاه ، دوره هاي فيزيك اغلب به عنوان پايه اي براي تحصيل در رشته هاي مهندسي ، پزشكي و ساير علوم و به ندرت توسط دانشجويان ديگر دودمان ها سپريدن مي شود. تحصيل در مقطع كارشناسي ارشد فيزيك تنها بدست تعداد بسيار كمي از دانشجويان سپريدن مي شود ، اما احتمالاً آنها چه بسا تحصيلات تكميلي را تعقيب مي كنند. در سال 1999 ، 31 درصد فارغ التحصيلان زنجيره فيزيك دانشگاه و كالج وارد برنامه هاي دانش آموخته فيزيك شدند ، در حالي كه 19 درصد اضافي به ساير برنامه هاي تحصيلات تكميلي (در درجه اول مهندسي) مي پرداخت.
اشتياق بعد از جنگ جهاني دوم به فيزيك منجر به علاقه فوق العاده به مطالعه فيزيك و اشاعه گنجايش آموزش فيزيك در كالج ها و دانشگاه ها شد. اين برنامه فضايي كه در پي شوك Sputnik و هلال با كاميابي فرود آمدن ماه بود ، با تلاشهاي قابل توجه براي اصلاح تعليم فيزيك در كل سطوح و در ضمن اشاعه ظرفيت همراه بود. جامعه فيزيك نگران اين بود كه براي آموزش عموم مردم كافي سپريدن نشده و مأموريت خدماتي آن به ديگر بخشهاي دانشگاهي پژوهنده نشده است. در اوايل دهه 1980 ، انجمن معلمان فيزيك آمريكا ، انستيتوي فيزيك آمريكا و مجلس فيزيك آمريكا با همكاري براي حمايت از برنامه هايي براي پشتيباني از اصلاحات آموزشي ، دست به كار شدند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.